Ulaganjem i razvojem novih tehnoloških rješenja te školovanjem novih kontrolora i drugog osoblja osnivanjem vlastitog školskog centra, Hrvatska kontrola zračne plovidbe priprema se za ispunjavanje zahtjeva porasta prometa koji će se udvostručiti do 2030.
Istaknuo je to direktor HKZP-a Vlado Bagarić na panelu „Gužva na hrvatskom i europskom nebu“ u okviru konferencije "Hrvatska kakvu trebamo – Prometna budućnost Hrvatske" održane jučer u organizaciji Večernjeg lista, u kojem su sudjelovali i Jasmin Bajić, direktor Croatia Airlinesa, Lukša Novak, direktor Zračne luke Split i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
"U Europi ima devet funkcionalnih blokova zračnog prostora i u budućnosti se očekuje da će biti toliko pružatelja usluga u zračnoj plovidbi, te stoga trebamo ulagati u ljude i znanje da bismo bili konkurentni", rekao je direktor HKZP-a.
"Kroz hrvatske zračne luke u prošloj je godini prošlo više od devet milijuna putnika, što je porast od 18 posto u odnosu na godinu ranije", rekao je Lukša Novak poručujući da se do 2030. očekuje oko 20 milijuna putnika ili dvostruko više nego ove godine. Direktor HTZ-a dodao je da je tome doprinijela kampanja brendiranja Hrvatske kao aviodestinacije.
Govoreći o budućnosti nacionalnog zračnog prijevoznika, direktor Croatia Airlinesa smatra da država svakako treba zadržati kontrolni paket dionica, a pronalaženje strateškog partnera Croatia Airlinesu za ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića jedan je od najvećih izazova u sektoru zračnog prometa. U uvodnom izlaganju konferencije Butković je zračni promet opisao kao "najlakši i najčišći", iznijevši podatak da je u prvom tromjesečju 2018. u odnosu na prošlu godinu ostvareno povećanje prometa od 20 posto, što je po njemu rezultat ulaganja u infrastrukturu zračnih luka.
Kao i većina mrežnih stranica Hrvatska kontrola zračne plovidbe koristi kolačiće. Naše mrežne stranice koriste kolačiće da bismo vam ponudili prilagođeno iskustvo u budućnosti, razumijevanje i sjećanje na Vaše određene postavke pregledavanja i u marketinške svrhe. Koriste se za omogućavanje rada naših mrežnih stranica i pomažu nam razumjeti koje su informacije najkorisnije za posjetitelje.
Više informacija o kolačićima potražite ovdje.