Riječ je o projektu vrijednom oko 30 milijuna eura kojeg HKZP najvećim dijelom financira zajmom Europske banke za obnovu i razvoj. Ovim projektom osigurana je stalna usklađenost s EU standardima, ali i konkurentnost HKZP-a na europskom tržištu usluga u zračnoj plovidbi. Operativni softver temelji se na Thalesovom sustavu TopSky i koristi se u sedam centara kontrole zračnog prometa u pet europskih zemalja.
Realizacijom ovog projekta harmonizirani su sustavi za upravljanje zračnim prometom u pet članica COOPANS udruženja (Cooperation between Air Navigation Service Providers), čiji su članovi pružatelji usluga u zračnoj plovidbi iz Irske (IAA), Švedske (LFV), Danske (Naviair), Austrije (Austro Control) i Hrvatske (HKZP).
Prelaskom na novi sustav omogućeni su kvalitetniji alati za rad kontrolora zračnog prometa i veća sigurnost zračnog prometa. Usklađeni sustav za upravljanje zračnim prometom u članicama COOPANS-a omogućit će i skraćivanje udaljenosti i trajanja leta, čime se ujedno doprinosi zaštiti okoliša kroz smanjenje potrošnje goriva i emisije stakleničkih plinova.
Partneri ovim udruživanjem očekuju smanjenje troškova razvoja tehnologije za 30%, a u usporedbi s troškovima pojedinačnog razvoja ostvaruju i dodatne uštede zbog smanjenja operativnih troškova kroz zajedničke radne koncepte i ostala operativna poboljšanja koja se temelje na usklađenoj radnoj platformi.
Novi HKZP-ov sustav upravljanja zračnim prometom, koji je instaliran u Zagrebu i na 4 terminala (Dubrovnik, Pula, Split i Zadar), ima ukupno 69 radnih pozicija, uključujući i najsuvremeniji simulator s 20 pozicija i dvije testne platforme.
Ovaj prelazak proveden je bez kašnjenja ili drugih zastoja u zračnom prometu, a prije samog uvođenja u operativni rad HKZP je dobio odobrenje Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo.