Prilika
U Hrvatskoj kontroli zračne plovidbe u potrazi smo za administrativnim tajnikom u Uredu za osposobljavanje s mjestom rada u Velikoj Gorici.
Administrativni tajnik/-ca bit će odgovoran/-na za učinkovito, kvalitetno i pravovremeno obavljanje administrativnih poslova Ureda.
Odgovornosti radnog mjesta:
- obavlja administrativne poslove u Uredu
- obrađuje i distribuira dokumente koji su u procesu rada usmjereni na rukovoditelja Ureda za osposobljavanje (zaprimanje, evidencija, kopiranje, skeniranje, distribucija dokumenata, praćenje dokumenata za paraf i potpis)
- zaprima, evidentira, kopira, skenira i distribuira dokumente, prati dokumente za paraf i potpis
- zaprima, prikuplja parafe i potpise te skenira i distribuira Change Management dokumenata (CR-ova, CP-ova, CIP-ova itd.)
- prati e-račun Ureda te prosljeđuje na daljnje postupanje sukladno sadržaju
- organizira sastanke za potrebe rukovoditelja (pozivi sudionicima, rezervacija prostora, sve potrebne aktivnosti i pribavljanje svih potrebnih dokumenata za primanje vanjskih posjeta)
- priprema dopise za potrebe rukovoditelja i ostalih kolega sukladno potrebama
- organizira službena putovanja i priprema potrebne dokumente za službena putovanja zaposlenika Ureda (npr. putne karte, smještaj, vize, automobile i sl.), vodi evidenciju o službenim putovanjima
- vodi EERS (provjerava raspored, unosi prekovremene sate, unosi sastanke, plaćene dopuste, godišnje odmore, rekreacijske odmore, bolovanja, školovanja, službena putovanja)
- vodi evidenciju o prisutnosti na radu zaposlenika u Uredu te vodi evidenciju prekovremenih sati
- priprema plan godišnjih odmora, piše zahtjeve za godišnji odmor, rekreaciju i plaćeni dopust
- vodi evidenciju o rješenjima i aneksima ugovora zaposlenika Ureda
- piše odluke o prekovremenom radu i zahtjeve za isplatu prekovremenih sati na službenim sastancima
- obavlja i ostale poslove u okviru stručnosti i radnog iskustva sukladno potrebama posla i nalogu voditelja Odjela administrativne podrške i planiranja.
Što nudimo?
- Ugovor na neodređeno vrijeme, uz probni rad
- mogućnost kontinuiranog usavršavanja i razvoja
- pozitivno i motivirajuće radno okruženje i tim
- sistematski pregled
- treći mirovinski stup
- i druge poticajne pogodnosti.
Što tražimo?
Proaktivnu, savjesnu i odgovornu osobu s pozitivnim pristupom suradnicima i visokim profesionalnim i etičkim standardima.
Uvjeti za prijavu:
- SSS
- poznavanje engleskog jezika
- 2 godine radnog iskustva na administrativnim poslovima.
Posebne prednosti
Kandidat koji prema posebnim propisima ostvaruje pravo prednosti dužan se u prijavi pozvati na to pravo i ima prednost u odnosu na druge kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21) te u skladu sa člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) uz prijavu je dužan, uz dokaz o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja nalazi se na sljedećim poveznicama:
- dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata
- dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) uz prijavu je dužan pozvati se na to pravo i priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Što priložiti?
Uz popunjenu e-prijavu potrebno je priložiti:
- životopis
- presliku diplome završenog studija
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis HZMO-a)
- dokaz o državljanstvu
- uvjerenje o nepokretanju kaznenog postupka ne starije od šest mjeseci.
Kandidati u prijavi mogu priložiti i druge dokumente vezane uz iskustvo i znanja navedena u oglasu.
Oglas je otvoren do 21. studenog 2024., a prijave se mogu poslati prilaganjem skeniranih dokumenata putem sljedeće poveznice.
Kandidati će biti testirani. Pozivi na testiranje bit će upućeni e-poštom ili telefonom. Za kandidate koji se ne odazovu pozivu na testiranje smatrat će se da su povukli prijavu na oglas. Prije potpisivanja ugovora o radu izabrani kandidat bit će upućen na liječnički pregled.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati kao ni prijave koje nisu poslane popunjavanjem e-prijave.