Administrativni tajnik (m/ž)

11. studenoga 2024.

Prilika

U Hrvatskoj kontroli zračne plovidbe u potrazi smo za administrativnim tajnikom u Uredu za osposobljavanje s mjestom rada u Velikoj Gorici.

Administrativni tajnik/-ca bit će odgovoran/-na za učinkovito, kvalitetno i pravovremeno obavljanje administrativnih poslova Ureda.

 Odgovornosti radnog mjesta:

  • obavlja administrativne poslove u Uredu
  • obrađuje i distribuira dokumente koji su u procesu rada usmjereni na rukovoditelja Ureda za osposobljavanje (zaprimanje, evidencija, kopiranje, skeniranje, distribucija dokumenata, praćenje dokumenata za paraf i potpis)
  • zaprima, evidentira, kopira, skenira i distribuira dokumente, prati dokumente za paraf i potpis
  • zaprima, prikuplja parafe i potpise te skenira i distribuira Change Management dokumenata (CR-ova, CP-ova, CIP-ova itd.)
  • prati e-račun Ureda te prosljeđuje na daljnje postupanje sukladno sadržaju
  • organizira sastanke za potrebe rukovoditelja (pozivi sudionicima, rezervacija prostora, sve potrebne aktivnosti i pribavljanje svih potrebnih dokumenata za primanje vanjskih posjeta)
  • priprema dopise za potrebe rukovoditelja i ostalih kolega sukladno potrebama
  • organizira službena putovanja i priprema potrebne dokumente za službena putovanja zaposlenika Ureda (npr. putne karte, smještaj, vize, automobile i sl.), vodi evidenciju o službenim putovanjima
  • vodi EERS (provjerava raspored, unosi prekovremene sate, unosi sastanke, plaćene dopuste, godišnje odmore, rekreacijske odmore, bolovanja, školovanja, službena putovanja)
  • vodi evidenciju o prisutnosti na radu zaposlenika u Uredu te vodi evidenciju prekovremenih sati
  • priprema plan godišnjih odmora, piše zahtjeve za godišnji odmor, rekreaciju i plaćeni dopust
  • vodi evidenciju o rješenjima i aneksima ugovora zaposlenika Ureda
  • piše odluke o prekovremenom radu i zahtjeve za isplatu prekovremenih sati na službenim sastancima
  • obavlja i ostale poslove u okviru stručnosti i radnog iskustva sukladno potrebama posla i nalogu voditelja Odjela administrativne podrške i planiranja.

Što nudimo?

  • Ugovor na neodređeno vrijeme, uz probni rad
  • mogućnost kontinuiranog usavršavanja i razvoja
  • pozitivno i motivirajuće radno okruženje i tim
  • sistematski pregled
  • treći mirovinski stup
  • i druge poticajne pogodnosti.

Što tražimo?

Proaktivnu, savjesnu i odgovornu osobu s pozitivnim pristupom suradnicima i visokim profesionalnim i etičkim standardima.

Uvjeti za prijavu:

  • SSS
  • poznavanje engleskog jezika
  • 2 godine radnog iskustva na administrativnim poslovima.

 Posebne prednosti

Kandidat koji prema posebnim propisima ostvaruje pravo prednosti dužan se u prijavi pozvati na to pravo i ima prednost u odnosu na druge kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21) te u skladu sa člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) uz prijavu je dužan, uz dokaz o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja nalazi se na sljedećim poveznicama:

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) uz prijavu je dužan pozvati se na to pravo i priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Što priložiti?

Uz popunjenu e-prijavu potrebno je priložiti:

  • životopis
  • presliku diplome završenog studija  
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis HZMO-a)
  • dokaz o državljanstvu
  • uvjerenje o nepokretanju kaznenog postupka ne starije od šest mjeseci.

Kandidati u prijavi mogu priložiti i druge dokumente vezane uz iskustvo i znanja navedena u oglasu.

Oglas je otvoren do 21. studenog 2024., a prijave se mogu poslati prilaganjem skeniranih dokumenata putem sljedeće poveznice.

Kandidati će biti testirani. Pozivi na testiranje bit će upućeni e-poštom ili telefonom. Za kandidate koji se ne odazovu pozivu na testiranje smatrat će se da su povukli prijavu na oglas. Prije potpisivanja ugovora o radu izabrani kandidat bit će upućen na liječnički pregled.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati kao ni prijave koje nisu poslane popunjavanjem e-prijave.